Zolder 23 mei  2017

De DNRT (Stichting Dutch National Racing Team)  had  voor deze keer een doordeweekse dag uitgekozen om hun racewedstrijden te laten verrijden op het mooie circuit van Zolder België.

Het waren in totaal dertien SLK coureurs die de strijd met elkaar aangingen op dit mooie circuit. Ook enkele enthousiaste coureurs die van heel ver moesten komen namelijk: Eelco Sirag uit Warns  en Roy van Lune uit Rutten waren van de partij. Grote afwezige was Kimberley van Drunick die nog niet geheel hersteld was van haar uitstapje op Circuit Zandvoort. Wel aanwezig maar niet zelf rijdend in een Mercedes Benz SLK was Karel Prins, die ook nog steeds last heeft van de touche met de vangrail op Circuit Zandvoort. Het was dan ook Frenk Vollebregt die voor deze gelegenheid het stuur ter hand nam van de Mercedes SLK. Het was voor Frenk dan ook  een grote uitdaging omdat hij ook nog eens actief moest deelnemen met zijn Mazda MX 5 auto.  Frenk maakte met veel plezier het spurtje van de ene naar de andere race auto. Meer info zie de nieuwsbrief Nieuwsbrief Mercedes Benz SLK Cup 23 mei Zolder 2017